Blog

0

Za oknami zimno i śnieżnie, ale warto pomyśleć o wiośnie.  A jeśli mamy możliwości warto, właśnie wiosną, zadbać o ogród. Jeśli w przyszłym roku chcielibyście cieszyć się swoimi własnymi warzywami, warto zaznajomić się z  https://www.youtube.com/channel/UCWzTYnQE4LdfI_4UucHFRLA.

Ziemovit ro nie tylko cykl poradników ogrodniczych, ale także jeden z Naszych ulubionych projektów:)

0

 

Z wielką radością informujemy, że wieloletnie działania charytatywne naszej CEO –Aleksandry Mikołajczyk, zostały zauważone i docenione- znalazła się w gronie finalistów VIII Plebiscytu Gwiazd Dobroczynności!

Ola, oprócz codziennych wyzwań związanych z Moon Media i StartupTv, jest także pomysłodawczynią i organizatorką BajkOlandii, czyli akcji charytatywnej na rzecz  Maluchów z Centrum Zdrowia Dziecka. Podczas akcji przygotowują one, wraz ze studentami PWSFTViT z Łodzi, występy teatralne, które są wystawione podczas finału akcji. Na widowni zasiądą m.in. podopieczni Fundacji, ich opiekunowie, rodzice, krewni, ambasadorzy, gwiazdy oraz goście specjalni. W tegorocznej BajkOLAndii  swoje siły połączyły Fundacja „Magia Sztuki” oraz Fundacja „Serce Dziecka”, które wspólnie zrealizowały akcję w tym roku.

Misją BajkOLAndii jest pomoc tym, którzy pomocy tej potrzebują najbardziej. Co roku, przy współpracy z inną fundacją, wybierany był jeden z jej podopiecznych, który zmaga się z problemami zdrowotnymi. Często towarzyszyły temu wysokie koszta leczenia, co nierzadko zależne było od pomocy ludzi dobrej woli. Dlatego też celem akcji jest zebranie środków na leczenie i rehabilitacje najmłodszych potrzebujących. Do współpracy w tym szczytnym celu w ubiegłych latach udało się namówić Fundację Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez barier”, Fundację „Sztuka leczy”, a także Fundację „Mam serce”. W roku 2014 do BajkOLAndii przyłączyła się Fundacja „Przyjaciółka”. Wielkie wsparcie dla tej inicjatywy okazał też Emilian Kamiński, dyrektor Teatru Kamienica.

                                                                                              –Ola o BajkOlandii

Zwracamy się z ogromną prośbą, by wesprzeć Olę w walce o laur zwycięstwa w tym Plebiscycie.
Jak to zrobić? Nic prostszego! Wystarczy codziennie głosowaćJ

O zwycięstwie zadecyduje ilość zebranych w internetowym głosowaniu „kliknięć” w danej kategorii. Głosować można raz dziennie od teraz aż do 30 listopada. Aby głos był ważny, należy go oddać w każdej z 4 kategorii na jednego z wybranego kandydatów.

Link do głosownia:
http://glosowanie.gwiazdydobroczynnosci.pl/glosowanie

Strona facebookowa BajkOlandii:

https://www.facebook.com/BajkOLAndia/?fref=ts

Strona facebookowa z informacjami o akcji:
http://www.facebook.com/gwiazdydobroczynnosci/

Pomożecie?:)

3

Plebiscyt Gwiazdy Dobroczynności organizowany jest przez Stowarzyszenie Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce wspólnie z Magazynem SHOW.

Gwiazdy Dobroczynności to osoby, które dzięki swojej rozpoznawalności mogą efektowniej pomagać potrzebującym i wspierać organizacje pozarządowe. Ich postawa i dobre serce są najpiękniejszym przykładem tego, że wystarczy odrobina dobrej woli, czasu i zainteresowania, aby zmienić czyjeś życie. A Gwiazdy codziennie zmieniają życie innych na lepsze. Osoby publicznie znane użyczają swojego wizerunku w kampaniach społecznych, zakładają  fundacje i stowarzyszenia, są darczyńcami organizacji społecznych. Wierzymy, że dzięki takim ludziom, dobre przykłady oraz wiedza o tym, że pomaganie innym nie musi wymagać dużo wysiłku i środków, zachęcą i zmotywują Polaków do działań społecznych.

Dawno nic nie pisaliśmy, więc nadrabiamy i się chwailimy!

Czy wiecie, że posiadamy nie tylko kosmiczną ekipę, ale także własne studio?:)


Na co dzień korzystamy z niego My, nagrywając np. testy najnowszych modeli telefonów czy nowe odcinki YT BACKSTAGE, ale…

….ale możemy także wynająć nasze studio na Twoje potrzeby!

50m2 z czterema kolorami tła (wszystkie o zakresie 270stopni: greenscreen, bluscreen, blackscreen oraz greyscreen) daje szansę nagrać, co tylko zechcesz, zbudować scenografię itp. Wiemy, że idealnie sprawdza się do kameralnych planów filmowych, sesji zdjęciowych, nagrań ujęć pod kluczowanie na greenscreenie/bluesreenie, organizacji webinarów online, formatów internetowych, czy prostych filmów korporacyjnych.

Nasze studio jest w pełni wyposażone: dostępne jest oświetlenie zamocowane na suficie na rampach (sterowane zdalnie) oraz lampy na statywach, a także dwa stanowiska charakteryzatorskie, wyciszone pomieszczenie do nagrywana dźwięku, które może posłużyć jako garderoba, a także „reżyserka” na piętrze. Mamy również wyciszoną klimatyzacja na upalne dni, a sam budynek jest całodobowo monitorowany i strzeżony przez ochronę.


Studio zlokalizowane jest przy ulicy Chłodnej 64, w naszej siedzibie, na bliskiej Woli. Przy budynku ogólnodostępny parking – nie zapewniamy miejsc parkingowych:(

 

0

Już jutro w Warszawie odbędzie się kolejne wydarzenie, które z przyjemnością objęliśmy patronatem. Konferencja E-commerce Summit to dzień pełen inspiracji i pomysłów dla wszystkich, którzy zaangażowani są w sprzedaż produktów online.

Jeśli zastanawiacie się w jaki sposób zwiększyć efektywność swoich działań biznesowych, poprawić jakość oferowanych usług lub po prostu chcecie poznać nowe narzędzia, koncepcje czy strategie – to wydarzenie jest w sam raz dla Was!

Organizatorzy przygotowali szereg spotkań i paneli dyskusyjnych, w trakcie których eksperci podzielą się cennymi informacjami, związanymi z branżą  e-commerce. Poruszone zostaną także różne aspekty postępu i rozwoju e-biznesu oraz e-usług. Udział w Konferencji ma pomóc uczestnikom pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy.

Zagadnienia, które zostaną poruszone podczas konferencji to między innymi:

  • obecna sytuacja rynku ecommerce w Polsce i Europie
    • kierunki rozwoju branży zakupów internetowych
    • ecommerce vs. mcommerce
    • platformy zakupowe
    • transakcje online – metody płatności dla sklepów internetowych
    • logistyka dla ecommerce
    • automatyzacja obsługi zamówień
    • systemy rekomendacji dla sklepów
    • SEM i SEO w ecommerce
    • e- marketing
    • mobile commerce & digital marketing
    • social commerce i programy lojalnościowe
    • skuteczne strategie sprzedaży wielokanałowej
    • narzędzia analityczne dla ecommerce
    • workflow w ecommerce : e-faktura, e-dokument, e-procurement
    • bezpieczeństwo i certyfikacja sklepów internetowych
    • fenomen showroomingu oraz social shoppingu

 

Więcej informacji znajdziecie na stronie wydarzenia: http://ecommercesummit.pl/

 

0

Największy alternatywny festiwal startupów Europy Wschodniej zbliża się wielkimi krokami! Zobacz co czeka Cię podczas tegorocznej edycji Bitspiration!

Na długiej liście uczestników, którzy już w dniach 6-7 czerwca współtworzyć będą to ważne startupowe wydarzenie są zarówno założyciele startupów, fundusze Venture Capital, influencerzy technologiczni, instytucje publiczne, jak i studenci czy aniołowie biznesu.

Wśród gości tegorocznej edycji znajdują się m.in.: dziennikarz technologiczny, pisarz i scenarzysta Silicon Valley: Dan Lyons czy Gillmor Gang – twórca jednego z największych podcastów świata IT. Ponadto na scenie pojawią się takie postaci jak: Taso DuVal, Peter Sage, Neil Devani, czy Tina Baker. Organizatorzy konferencji przewidują także liczne panele dyskusyjne, w których udział wezmą przedstawiciele takich startupów jak SeedLabs, czy Estimote, a przedstawiciel Brainly będzie mógł odpowiedzieć na serię pytań o rekordową rundę finansowania w historii polskich startupów.

Dodatkowo drugiego dnia konferencji odbędzie się ścieżka medialna, poświęcona marketingowi i promocji. Zobaczyć będziemy mogli m.in. przedstawicieli The Next Web, Financial Times, czy PR Newswire.

Bitspiration2016_logotype

Warto wspomnieć o kilku nowościach, które w tym roku wzbogacą program konferencji. A wśród nich:

  • Spotkania face-to-face z inwestorami
  • Alejka Startupowa, dająca młodym przedsiębiorcom możliwość pokazania swojego produktu
  • Gala Aulery, podczas której wyłonione zostaną najbardziej wyjątkowe wydarzenia
  • Afterparty organizowane wraz z Google Campus Warsaw i ich wydarzeniem – Campus Summer Party!

Całość wydarzenia odbędzie się w zajezdni MZA na warszawskim Żoliborzu. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych tematyką startupów, nowych technologii i innowacyjnych rozwiązań biznesowych. Szczególnie zachęcamy do udziału studentów, którzy w tym roku mogą uczestniczyć w konferencji bezpłatnie.

 

Chcesz dowiedzieć się więcej? Odwiedź stronę Organizatora i bądź na bieżąco!

http://bitspiration.com/

http://facebook.com/bitspiration/

https://twitter.com/bitspiration

 

 

 

 

 

0

LSUgrafika

Już  22 kwietnia rozpocznie się największy studencki festiwal startupowy w Polsce – Let’s Start Up!, organizowany przez Studenckie Koło Biznesu, działające przy Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Jako firma Moon Media wraz z portalem StartupTV.pl objęliśmy patronatem medialnym to wydarzenie. Jesteśmy zaangażowani w proces jego realizacji, kibicujemy młodym przedsiębiorcom i chętnie będziemy obserwować efekty ich działania. Nie pozostaniemy jednak jedynie biernymi obserwatorami akcji, czego dowodem jest zaproszenie do poprowadzenia spotkania Aleksandry Mikołajczyk – kobiety sukcesu, dla której innowacyjne rozwiązania biznesowe nie są niczym obcym.

Polski ekosystem startupowy to dla nas chleb powszedni. Tym bardziej cieszymy się, że coraz więcej młodych ludzi dąży do zapoznania się z jego specyfiką, chcąc integrować środowiska akademickie z technologicznie rozwiniętymi przedsiębiorstwami. Nie moglibyśmy przejść obojętnie obok tak zajmującej inicjatywy.

Festiwal Let’s Start Up! rozpocznie się konferencją Tech Expo, zaś zakończy targami Startup Day (28 kwietnia). W ramach LSU! odbędą się również dwa wydarzenia licencjonowane – 3 Day Startup (23-25 kwietnia) oraz Dragons’ Den (27 kwietnia).

Grafika 2

Celem inicjatywy jest integracja środowiska akademickiego oraz biznesowego, a także ukazanie studentom świata startupów.

Czego powinniście oczekiwać? Przede wszystkim inspirującego spotkania, bogatego w wystąpienia kreatywnych prelegentów i osób na stałe związanych z ideą startupów. W czasie Konferencji Tech Expo zaprezentują się m. in. takie firmy jak: Kreator 3D, Lavito, Shoplo, Telemedi, Sugester, Pickpack czy Husarion. W czasie Startup Show natomiast będziecie mieli okazję do wysłuchania 20-minutowych przemówień gości takich jak Eliza Kruczkowska (CEO StartUp Poland), Duke Vu (CEO Mybaze i Risen), Karolina Piwiec (Brand24) i Krzemysław Kazanowski (CEO 3D Kreator).

Warto pamiętać, że w przypadku Let’s Start Up! inspiracja międzynarodowymi rozwiązaniami nie ogranicza się do sfery idei. Projekt od dwóch lat współpracuje z Fundacją 3 Day Startup z Teksasu i już po raz drugi odbędzie się licencjonowane wydarzenie 3 Day Startup Warsaw.

Zastanawiacie się co to takiego? To swoisty „eksperyment przedsiębiorczości” – w ciągu 72 godzin 40 wyselekcjonowanych uczestników buduje w grupach swoje nowatorskie rozwiązania biznesowe. Cel jest bardzo prosty: po 3 dniach mają oni zaprezentować gotowe projekty biznesowe publice.

Kolejnym ciekawym elementem, na który powinniście zwrócić uwagę to Dragons’ Den. Jest to kolejne wydarzenie licencjonowane. Ideą projektu jest konfrontacja przedsiębiorców, mających genialny pomysł na biznes z inwestorami skłonnymi przeznaczyć środki pieniężne na unikatowe przedsięwzięcie, w zamian za objęcie w nim części udziałów.

Grafika3

Nie zapominajcie jednak o tym, że Let’s Start Up! to nie tylko wydarzenia widowiskowe, przykuwające uwagę publiki. Chodzi tu przede wszystkim o korzyści dla beneficjentów – studentów oraz przedsiębiorców. Między innymi dlatego w tej edycji projektu w programie znalazły się targi Startup Day, podczas których  28 kwietnia na Wydziale Inżynierii Lądowej Politechniki Warszawskiej wszyscy chętni będą mogli zapoznać się z najciekawszymi ofertami pracy w polskich startupach. To unikalna i niezwykle wartościowa możliwość, aby wybrać inną drogę rozwoju niż jedynie korporacja lub stworzenie własnego biznesu.

 

Więcej na temat wydarzenia znajdziecie na stronie: http://www.lsuwarsaw.pl/

 

 

0

W dniach 30-31 marca odbyły się w Hotelu Westin w Warszawie dwa ciekawe wydarzenia: VIII edycja Konferencji Sieci Szerokopasmowe oraz XVI edycja Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów. Mieliśmy wspaniałą okazję, aby uczestniczyć w dialogu oraz debacie na temat zapewnienia powszechnego dostępu do szybkiego Internetu w Polsce, a także aby spotkać liczne grono reprezentantów branży telekomunikacyjnej i mediów oraz przedstawicieli administracji publicznej, dostawców rozwiązań i nowych technologii.

2_IMG_0193

W trakcie Konferencji Sieci Szerokopasmowe poruszono wiele kluczowych tematów związanych z cyfryzacją naszego kraju. Jednym z głównych zagadnień była kwestia pobudzania inwestycji w sieci szerokopasmowe oraz likwidacja barier inwestycyjnych. Podniesiono również temat zasad i źródeł finansowania sieci szerokopasmowych oraz technologii wspierających ich budowę. Znaczącą część dyskusji poświęcono odpowiedzi na pytanie czy w funkcjonowaniu sieci szerokopasmowych będziemy mieć do czynienia z rozdrobnieniem czy konsolidacją infrastruktury i operatorów. W ostatnim panelu dyskusyjnym zastanawiano się nad priorytetami w zakresie potrzeb związanych z e-administracją i e-usługami publicznymi oraz kwestii pełnego dostępu do administracji publicznej dla obywatela.

IMG_1234

Wysoki poziom merytoryczny Konferencji zapewnił udział Prelegentów, będących wybitnymi przedstawicielami branży/ Wśród nich znaleźli się m.in.: Magdalena Gaj, Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Elżbieta Anna Polak, Marszałek Województwa Lubuskiego, Kazimierz Karolczak, Członek Zarządu Województwa Śląskiego, Rafał Sukiennik, Dyrektor Departamentu Rozwoju Cyfrowego, Ministerstwo Rozwoju, Przemysław Kurczewski, Prezes Zarządu, EmiTel, Andrzej Dulka, Prezes Zarządu Alcatel-Lucent Polska. NOKIA, Janusz Kosiński, Prezes Zarządu, INEA S.A., Jan Czajkowski, Członek Rady ds. Cyfryzacji przy Ministerstwie Cyfryzacji, Krzysztof Sągolewski, Solution Director, Huawei Polska, Piotr Marciniak, Wiceprezes Zarządu, Krajowa Izba Komunikacji Ethernetowej.

IMG_8094

Jednym z głównych tematów Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów była kwestia infrastruktury stacjonarnej.  Prelegenci debatowali nad działaniami, które należy podjąć, aby w Polsce był dostęp do bardzo szybkiego internetu. Podniesiono również tematy jednolitego rynku cyfrowego oraz kwestii  dostępu do rynku globalnego. Znaczną część dyskusji poświęcono nowym technologiom w telekomunikacji i mediach, jakości usług telekomunikacyjnych oraz wolności konsumenckiej. W ostatnim panelu dyskusyjnym debatowano nad zagadnieniem silnego rynku reklamowego, który stanowi warunek silnych mediów w naszym kraju.

IMG_0738

W XVI edycji Sympozjum udział wzięli m.in. Witold Kołodziejski – Sekretarz Stanu, Ministerstwo Cyfryzacji, Witold Graboś – Zastępca Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Piotr Muszyński – Wiceprezes Zarządu ds. Operacyjnych, Orange Polska, Artur Waliszewski – Regional Business Director, Google Polska, Radosław Tadajewski, Założyciel, OORT, Dariusz Piotrowski – Członek Zarządu, Microsoft w Polsce, Norbert Biedrzycki – CEO, Atos Polska, Janusz Kosiński – Prezes Zarządu, INEA oraz Radosław Semkło – Dyrektor Zarządzający, Asseco Poland oraz Dorota Grudzień-Barbachowska – Dyrektor Delegatury, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów w Warszawie.

Zwieńczeniem pierwszego dnia XVI edycji Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów była Wielka Gala Złotych i Kryształowych Anten, podczas której wręczone zostały najważniejsze nagrody w branży za osiągnięcia dokonane w 2015 roku. Wśród laureatów w poszczególnych kategoriach znaleźli się m.in. Bruno Duthoit, Prezes Zarządu, Orange Polska,  Polsat „Wydarzenia” oraz Telewizja Polska.

Sympozjum Świata Telekomunikacji i Mediów to coroczne spotkanie sektora telekomunikacyjnego i mediów, które w przeciągu 16 lat stało się platformą wymiany doświadczeń oraz dyskusji na temat rozwoju rynku.

 

Cieszymy się, że mogliśmy uczestniczyć w wydarzeniach i czekamy na kolejne!

Więcej informacji można szukać na stronach:

http://polskainfrastruktura.pl/

http://telekomunikacjaimedia.pl/

 

0

yt360-BACKSTAGE LOGOTYP

Od niedawna mamy możliwość i niewątpliwie ogromną przyjemność oglądać zupełnie nowy, internetowy talk-show YT BACKSTAGE.  Program jest owocem współpracy Moon Media z portalem YT360.pl. Moon Media stoi za pełną produkcją, zdjęcia nagrywane są w prawdziwym studiu telewizyjnym, a ekipa stojącą za realizacją to specjaliści w dziedzinie wideomarketingu.

Czego dotyczy program? Przede wszystkim szeroko pojętej realizacji materiałów wideo w sieci. Nie jest to zwykły poradnik, ani zestaw wywiadów ze specjalistami. To YouTube od kuchni, praktyczne zestawienie ciekawostek, prawdziwych historii, pytań i odpowiedzi. To analiza istniejących na rynku form wideomarketingu, refleksje na temat produkcji filmowej i współpracy twórców internetowych ze znanymi markami.  Przede wszystkim jednak YT BACKSTAGE to nietuzinkowa okazja do spotkania z wyjątkowymi osobowościami, związanymi ze światem internetu.

YT BACKSTAGE utrzymany jest w konwencji talk-show. Każdy odcinek to swobodna rozmowa Aleksandry Mikołajczyk, CEO grupy Moon Media z wybranym gościem. Prowadząca przepytuje ekspertów ze świata wideomarketingu, PR-owców, strategów i aktywnych twórców publikujących na YouTube. Dzięki takiej formule program stanowi zarówno ciekawą propozycję dla osób związanych z branżą wideo, jak i pasjonatów, chcących dowiedzieć się czegoś nowego na temat legend polskiego YouTube.

ryan

 

Dotychczas wyemitowane zostały dwa odcinki programu. W pierwszym gościem Aleksandry Mikołajczyk był Ryan Socash, Dyrektor Zarządzający Mediakraft PL, ekspert ds. marketingu w telewizji internetowej, producent programów i formatów internetowego wideo.​ W trakcie spotkania Ryan Socash opowiedział między innymi o tym, jak działają MCN’y w Polsce, kiedy kampanie z youtuberami są najbardziej efektywne, czy YouTube to miejsce tylko dla młodych influencerów, czy współpraca z youtuberami to dobra inwestycja, a także jakie problemy mogą nas spotkać podczas współpracy z youtuberami.

 

yapa

Gościem drugiego odcinka był Krzysztof Janczak, szerzej znany jako Pan Yapa. Gwiazda filmowa i telewizyjna, poeta, twórca spektakli teatralnych i kabaretowych, który wraz z rozwojem nowych technologii zdecydował się na sprawdzenie swoich sił na YouTube. W czasie spotkania mogliśmy dowiedzieć się jak wyglądały początki vlogowej kariery Pana Yapy, czy posłuchać historii nieśmiertelnego rapu, który podbił internet, jeszcze zanim Krzysztof Janczak założył swój kanał.

Już dwa pierwsze odcinki wiele mówią o charakterze nowej produkcji. Zapraszamy do śledzenia, subskrybowania i dawania łapek w górę!

 

 

 

0

Z najlepszymi życzeniami od całej ekipy Moon Media!

0

“Zero to One. Notatki o start-upach, czyli jak budować przyszłość”

„W biznesie każdy moment zdarza się tylko raz.” Tak Peter Thiel i Black Masters rozpoczynają swoją książkę, okrzykniętą bestselerem New York Timesa, rozchwytywaną przez startupowów i ludzi biznesu w poszukiwaniu inspiracji. Możemy znaleźć ją w kategorii poradników, zarządzania czy budowania strategii, jednak według mnie jest w niej też wiele filozofii i mądrości życiowej nie zaliczających się wyłącznie do tych dziedzin. Zdecydowanie jednak są to notatki osoby doświadczonej i obytej w świecie biznesu. Zbiór szkiców i przemyśleń, odnośników, anegdot – wszystko to sprawia, że książka wciąga do ostatniej strony.

Jaka jest recepta, złoty środek na biznes? Autor podkreśla jedną wspólną cechę, która jest charakterystyczna dla ludzi, którzy sukces osiągnęli: dostrzeganie wartości w nieoczekiwanych miejscach i myślenie o podstawowych zasadach biznesu, a nie o utartych formułach. Innowacyjność ma wiele twarzy, nie ma natomiast reguły. Samodzielne myślenie jest kluczem i podstawą i na to właśnie kładą nacisk autorzy. „Naszym zadaniem na dzisiaj jest znalezienie niezwykłych sposobów tworzenia nowych rzeczy, dzięki którym przyszłość będzie nie tylko inna, lecz przede wszystkim lepsza – byśmy mogli przejść od zera do jednego (zero to one). Myślenie przyszłościowe! Jak będzie wyglądał świat za 20 lat? Czy mój biznes będzie do tego świata nadal pasował?

Pomysł można bowiem mieć, albo wziąć już gotowy i go po prostu ulepszyć. W obu przypadkach jest to co prawda innowacyjność, ale podlega rozróżnieniu na postęp poziomy i pionowy. Pierwszy  jest raczej prostszy w wykonaniu, drugi bowiem wymaga wyobraźni – udoskonalania pomysłu już w zarodku, działanie od podstaw, budowanie czegoś  go od zera, wizji. To jest właśnie droga od zero to one. Bliżej poziomemu postępowi jest z kolei globalizacja, (one to n).

Każdy przedsiębiorca to projektant. Każdy dąży (a przynajmniej powinien!) do perfekcji. Udoskonalanie swojego produkuj jest konieczne, jeśli chcemy, aby szedł on z duchem czasu. Jako przykład Thiel stawia Apple. Tutaj wraz z produktem powstawała koncepcja tak długoterminowa i do tego stopnia przemyślana, że dziś firma Steve’a Jobsa jest nie tylko rozpoznawalna, ale kojarzona z wyznacznikiem tego, co pożądane i modne w świecie technologii. Wizja przyszłości – bez tego firma nie przetrwa długo. Utrzyma się na rynku, ale będzie umierać wraz z produktem jeśli nie będzie miała swojego własnego ja, jeśli nie będzie rosła w siłę.

Thiel porusza również kwestię konkurencji, monopolu, czy tajemnic. Opisuje zjawiska i czynniki świata biznesu, odnosi się do trafnych przykładów. Czy możemy z tego wyciągnąć gotowy pomysł? Oczywiście, że nie! Jednak lekcję samodzielnego myślenia i poszerzenia swoich horyzontów zdecydowanie tak.

Lekturę czyta się jednym tchem, jest inspirująca i motywuje na swój sposób do wiary we własne pomysły. Pozwala zrozumieć podstawowe czynniki w biznesie od strony realiów, przy czym pozostawia pozytywny wydźwięk.

Jeśli nie mieliście okazji zapoznać się jeszcze z tą lekturą to serdecznie polecamy. Czas płynie szybciej, wiele kwestii się klaruje. Kto wie, a może przybliży Wam drogę na własne zero to one :)

 

thi22_101

0

GDYBYŚ DOSTAŁ/A MILION DOLARÓW – W JAKI STARTUP BYŚ ZAINWESTOWAŁ/A?

Jeśli masz ciekawą, szaloną lub inspirującą odpowiedź na to pytanie -podziel się z nami, a może właśnie do Ciebie trafi książka „Zero to One”. Kliknij, żeby wyświetlić post konkursowy i zgarnij główną nagrodę!

REGULAMIN-KONKURSU-ZERO-TO-ONE

IMG_20151020_144859

Konkurs trwa od 17.12.2015 do 26.12.2015 do godziny 23:59! 

0

Już 1 i 2 października w Krakowie odbędzie się druga edycja MOBICONF 2015! Tym razem konferencja poświęcona będzie aplikacjom mobilnym, biznesowi internetowemu oraz zagadnieniom z obszaru UX i UI. Warsztaty prowadzić będą doświadczeni programiści i graficy reprezentujący m.in. Smashing Magazine, Spotify czy Wunderlist.

Z tej okazji mamy dla Was konkurs, w którym można wygrać wejściówkę na to specjalistyczne wydarzenie, nad którym StartupTV.pl objęło patronat! Warto się postarać, bo jej regularna cena to 550zł + vat.

ZADANIE KONKURSOWE:

Nie wyobrażasz sobie życia bez komputera? Może pracujesz przed szklanym monitorem, jesteś zawziętym programistą, maniakiem social media, kreatywnym menadżerem? Dobrze się składa – wyślij nam fotografię, w jakim niekonwencjonalnym miejscu zdarzyło Ci się korzystać z PC czy z lapka. Autor najlepszego zdjęcia otrzyma pojedynczą wejściówkę na Mobiconf 2015!

 

Zdjęcia prosimy umieszczać pod konkursowym wpisem na FB:

KLIKNIJ, ŻEBY WYŚWIETLIĆ WPIS KONKURSOWY 

Konkurs trwa od 11.09.2015 do 15.09.2015 do godziny 23:59! 

foto mobiconf wejściówka kopia - Kopia

Regulamin konkursu:

REGULAMIN KONKURSU MOBICONF 2015

0

Pierwszy w Polsce Startup Weekend Space odbędzie się w Gdańsku już w ten piątek!

W kwietniu tego roku po raz pierwszy w Europie odbył się Startup Weekend Space (SWS). Miejscem wydarzenia była Brema, centrum niemieckiego sektora kosmicznego. Uczestnikami były osoby z ponad dwudziestu krajów z Europy, a także z USA, Indii czy Egiptu. Polskę reprezentowało trzech uczestników oraz dwójka mentorów. Kolejna, druga, europejska edycja Startup Weekend Space odbędzie się 2-4 października (czyli już w najbliższy piątek) w Gdańskim Parku Naukowo Technologicznym.

Czym jest idea Startup Weekend?

Koncepcja jest prosta: kilkadziesiąt osób, programistów, projektantów, marketerów, przedsiębiorców i innych spotyka się w weekend w jednym miejscu, gdzie w kilku zespołach utworzonych na miejscu pracują nad swoimi projektami biznesowymi. W tym przypadku mowa o sektorze kosmicznym. Uczestnicy biorą także udział w prezentacjach, ćwiczeniach i warsztatach z zakresu biznesu, technologii lub prawa.

Ze wszystkich pomysłów w formie głosowania wybierane są te najciekawsze. Dziesięć projektów, które zebrało najwięcej głosów, jest rozwijanych przez kolejne dwa dni do bardziej dojrzałej formy. Do dyspozycji zespołów są mentorzy, którzy dzielą się swoją wiedzą oraz naprowadzają zespoły na nowe tory biznesowej kreatywności.

Pod koniec ostatniego dnia SWS pomysły są prezentowane przed panelem ekspertów, który wybiera zwycięzców. Eksperci pochodzą z różnych środowisk: od naukowych, poprzez inżynieryjne
i administracyjne (np. Europejska Agencja Kosmiczna), aż po inwestycyjne.

 

spacegdansk

 

Dołącz do społeczności Startup Weekend Space na Twitterze i Faccebooku: @SWSpaceGDN

 

 

0

Mateusz Kusznierewicz, Marvin Liao i Greg Pietruszyński wśród prelegentów Festiwalu Bitspiration 2015!

Jedna z największych w Polsce, międzynarodowa konferencja poświęcona nowym technologiom, startupom oraz branży muzycznej, w tym roku po raz pierwszy odbędzie się w Warszawie, w Pałacu Kultury i Nauki już 22-23 czerwca. Na scenie pojawi się m.in. Mateusz Kusznierewicz (Mistrz Olimpijski, CEO Zoom.me), Marvin Liao (500 Startups) i Keith Teare (TechCrunch) i wielu innych, polskich i międzynarodowych prelegentów. Dla naszych czytelników przygotowaliśmy zniżkę!

Jak nie ponieść porażki, po raz pierwszy starając się o finansowanie biznesu? Czy warto przenosić biznes do Krzemowej Doliny? W jaki sposób zarabiać na muzyce w erze piractwa? Dyskusje, wykłady, nawiązywanie nowych kontaktów, koncerty i duża dawka praktycznej wiedzy – to wszystko czeka na Was już 22-23 czerwca w Pałacu Kultury i Nauki podczas Festiwalu Bitspiration. Wśród tegorocznych prelegentów znaleźli się m.in.:

  • Mateusz Kusznierewicz – Mistrz Olimpijski, CEO Zoom.me
  • Keith Teare – współzałożyciel TechCrunch
  • Marvin Liao – Partner w 500 Startups
  • Kamil Adamczyk – CEO Intelclinic
  • Jakub Krzych – CEO Estimote
  • Greg Pietruszyński – CEO Growbots
  • Andreas Ehn – CEO Wrapp, uprzednio CTO Spotif

Spotkaj najlepszych z najlepszych na galach Aulerów i MIT

To oficjalne: w  tym roku Aulery zostaną wręczone podczas Festiwalu Bitspiration w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. Dodatkowo, podczas Bitspiration zostaną ogłoszone nagrody MIT Innovators Under 35 Poland. To idealna okazja, aby w jednym miejscu spotkać najlepszych, innowacyjnych  przedsiębiorców w naszym kraju i poznać ich osobiście.

Jeśli masz lub chcesz mieć swój startup, jesteś inwestorem, producentem lub dziennikarzem muzycznym albo po prostu entuzjastą nowych technologii i Internetu – Bitspiration to miejsce dla Ciebie.

Zobacz, jak było rok temu w Krakowie – w tym roku w Pałacu Kultury i Nauki będzie jeszcze ciekawiej! Specjalnie dla naszych czytelników przygotowaliśmy 15% zniżkę – podczas rejestracji należy podać kod “media_15”.

Bądź na bieżąco z newsami od organizatorów Festiwalu Bitspiration.

Zajrzyj na:

http://festival.bitspiration.com/

https://www.facebook.com/bitspiration

https://twitter.com/bitspiration

0

Włącz się i kreuj

WARSAW INNOVATION DAYS!

Kilkadziesiąt wydarzeń, setki prelegentów, tysiące uczestników. Wszyscy skoncentrowani na innowacjach. Tak w czerwcu wyglądać będzie Warszawa dzięki pionierskiej inicjatywie Warsaw Innovation Days. Ty także możesz być jej częścią.

– W świecie, w którym innowacyjność stanowi podstawowe kryterium sukcesu, odpowiedzią na pojawiające się wyzwania jest połączenie sił, energii i kreatywności wielu instytucji, firm, organizacji, a także indywidualistów z różnych dziedzin. Tylko razem możemy wykreować Warszawę, która inspiruje, stwarza szanse rozwoju i wspiera zmieniających świat liderów. Tak właśnie narodziła się idea Warsaw Innovation Days – mówi Michał Olszewski, wiceprezydent m.st. Warszawy.

Inicjatywa Warsaw Innovation Days koncentruje na przestrzeni czerwca 2015 r. ciekawe wydarzenia, związane z tematyką przedsiębiorczości i innowacyjności. Elementem łączącym poszczególne inicjatywy, oprócz tematyki i lokalizacji, jest wspólny program
i działalność promocyjna. Celem Warsaw Innovation Days jest promocja stolicy jako miasta sprzyjającego innowacjom i tworzącego ekosystem twórczej współpracy, miejsca przyjaznego inwestycjom i rozwijającego się dzięki mieszkającym w nim ludziom. Poszczególne wydarzenia tworzące program WinnDays będą miały charakter otwarty – wszystkich warszawiaków zainteresowanych tematyką innowacyjności zachęcamy do zapoznania się z programem i udziałem w poszczególnych przedsięwzięciach. Dni organizowane są przez Miasto stołeczne Warszawę oraz organizacje i instytucje partnerskie m.st. Warszawy.

Co w programie WinnDays

Już dzisiaj w programie Warsaw Innovation Days znajdziemy m.in. VI Kongres Innowacyjnej Gospodarki połączony z międzynarodową konferencją Globe Forum. Dzięki Facebookowi, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości i Urzędowi Patentowemu RP start-upy i firmy sektora MŚP dowiedzą się, jak rosnąć w siłę dzięki technologiom cyfrowym, funduszom unijnym oraz patentom i strategiom zarządzania innowacjami.

Dzięki wydarzeniom WinnDays, do Warszawy przyjadą m.in. Johan Gorecki – współzałożyciel Skype’a, czy innowatorzy Nowej Europy, których lista została ogłoszona podczas ostatniego Europejskiego Forum Nowych Idei. W grupie jest silna reprezentacja Polski, m.in. Michał Bąk i Patryk Strzelewicz – twórcy DICE+, Marcin Beme – założyciel Audioteka.pl, czy Robert Firmhofer – dyrektor Centrum Nauki Kopernik. Grono innowatorów, pomysłodawców i gości stale się powiększa. Program otwieramy na nowe idee i inicjatywy, dlatego czekamy na kolejne propozycje i wydarzenia.

Zapraszamy do współpracy

Przedsięwzięcie ma charakter otwarty. Do włączenia się w Warsaw Innovation Days zapraszamy podmioty, których działalność wiąże się ze wspieraniem innowacyjności, przedsiębiorczości i nauki. Jednocześnie zapewniamy zachowanie pełnej autonomii
w zakresie organizacji własnych wydarzeń i przedsięwzięć.

Możemy dodać Twoje wydarzenie do programu i wzmocnić jego promocję w ramach Warsaw Innovation Days. Jeśli planujesz spotkanie networkingowe, warsztaty lub inną kreatywną inicjatywę i nie masz miejsca, udostępniamy naszą przestrzeń Sfery Innowacji – namiotu sferycznego o powierzchni 120 m2, który będzie zlokalizowany w atrakcyjnych miejscach stolicy. Możesz także dołączyć do grona partnerów wspierających Warsaw Innovation Days, jeśli bliska jest Tobie i Twojej organizacji idea krzewienia ducha przedsiębiorczości i zachęcania do działań proinnowacyjnych.

Działamy razem w myśl strategii Win Win, w której każda relacja jest znacząca, a pomysł wygrany. Przyłącz się do nas i kreuj Warsaw Innovation Days. Wszyscy rozwijamy otwartą platformę współpracy #WinnDays.

Więcej informacji na temat programu i zasad zgłoszeń na stronie: www.warsawinnovationdays.com

Kontakt dla mediów:

Magdalena Jadziewicz – Kasak

mjadziewicz@um.warszawa.pl

+48 519 066 215

Edyta Ganc

edyta.ganc@globeforum.com

+48 506 466 488

0

Już po raz drugi 5 autorów najlepszych pomysłów biznesowych wyłonionych w konkursie weźmie udział w trzydniowej wizycie studyjnej do Bawarii. Tym razem laureaci odwiedzą Monachium, Norymbergę oraz Lipsk. Laureaci spotkają się z wpływowymi organizacjami i instytucjami by nawiązać kontakty, które w przyszłości zaowocują kontraktami. Dzięki tej wizycie młode polskie firmy będą mogły rozszerzyć swoje biznesy na rynek niemiecki.

Właśnie wystartowała II edycja projektu Biznes w Niemczech, dzięki któremu przedsiębiorcy
i naukowcy będą mogli zdobyć unikatawą wiedzę prosto z niemieckiego rynku. – Celem projektu jest zbliżenie stosunków gospodarczych między Polską a Niemcami, szczególnie rynkiem bawarskim
– mówi Justyna Gaj z Agencji JUSTA PR, koordynatorka projektu Biznes w Niemczech. – Dzięki wizycie studyjnej w Bawarii, merytorycznym spotkaniom z praktykami biznesu w Bawarii oraz nawiązaniu relacji międzynarodowych, polskie firmy mają realną szansę na ekspansje – dodaje Justyna Gaj.

Aby wziąć udział w projekcie należy nagrać krótki filmik z prezentacją swojego pomysłu lub usługi, który autor chciałby wprowadzić na rynek niemiecki. Filmik należy wysłać korzystając z formularza zamieszczonego na stronie www.bizneswniemczech.pl Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 30 maja 2015r.

W czerwcu kapituła konkursu wyłoni 5 lauretów, którzy otrzymają zaproszenie do udziału w wizycie studyjnej w Bawarii. Wyjazd zostanie poprzedzony pakietem profesjonalnych szkoleń przygotowujących do misji gospodarczej. Rynkowa wartość pakietu nagród to 10.000 zł.

Organizatorzy projektu Biznes w Niemczech zapewniają laureatom transport i pobyt oraz aranżują wartościowe spotkania biznesowe w Monachium, Norymberdze oraz Lipsku. Ponadto laureaci wezmą udział w corocznym święcie piwa Oktoberfest.

Nie tylko wizyta studyjna ale bogaty pakiet szkoleń i doradztwa

Zanim laureaci przyjadą do Bawarii wezmą udział w szkoleniach z modelowania biznesu. – Podczas intensywnych warsztatów będziemy chcieli przekazać młodym przedsiębiorcom wiedzę na temat modelowania biznesowego i budowania rozwiązań, które można w krótkim czasie dostarczyć na rynek. Wiemy, że startupy potrzebują nie tylko finansów, ale przede wszystkim wsparcia
i doświadczenia innych przedsiębiorców oraz pomocy w pozyskaniu kontaktów biznesowych. Właśnie to chcemy im zaoferować. Nasza pomoc pozwoli uniknąć częstych błędów popełnianych na ścieżce rozwoju swojego pomysłu, pomoże w lepszym wykorzystaniu potencjału drzemiącego w zespołach
i ułatwi dotarcie do naszych partnerów z Niemiec.
– opowiada Wojciech Drewczyński – R&D Director – Black Pearls VC

Zdecydowanie najważniejszym czynnikiem tworzenia innowacyjnych biznesów jest entuzjazm
i kreatywność ich założycieli. Optymalne warunki do wizjonerskiej pracy start-upowców są zapewnione wtedy, gdy mogą oni skupić się na rozwijaniu swojego pomysłu, nie musząc inwestować swojego czasu na analizę ram administracyjno-prawnych. Niemniej, niezwykle istotne jest sprostanie wszelkim formalnym wymaganiom i skonstruowanie biznesowego stelażu swojej wizji w taki sposób, aby regulacyjne otoczenie nie stanowiło przeszkody w rynkowej ekspansji.

W ramach partnerstwa w projekcie Biznes w Niemczech, Marek Iwo Kilian – Associate Partner
w getsix® Consulting – będzie dzielił się z uczestnikami swoim doświadczeniem we wprowadzaniu polskich firm na rynek niemiecki i doradzał, jaka forma prowadzenia biznesu w Niemczech będzie optymalna dla każdego z laureatów. Poza kwestią internacjonalizacji, Marek Iwo Kilian będzie również analizował ich bieżącą działalność pod kątem możliwości zoptymalizowania procesów biznesowych, m.in. poprzez zastosowanie nowych technologii.

W Monachium laureaci mogę liczyć także na profesjonalną pomoc kancelarii prawnej Anny Marii Miller. – Jesteśmy zachwyceni innowacyjnymi pomysłami potencjalnych przedsiębiorczyń
i przedsiębiorców i z wielkim zaangażowaniem wspomagamy startupy w ich pierwszych poczynaniach w kierunku udanej przyszłości w Niemczech – opowiada Anna Maria Miller, właścicielka kanclerii. Pomagamy start upom począwszy od ustalenia właściwej formy prawnej ich działalności przez przejęcie wszelkich formalności jak np. zgłoszenie do Rejestru Handlowego aż po indywidualnie sformułowane ogólnych warunków handlowych. Dzięki szerokiej sieci kontaktów ze specjalistami
w różnych dziedzinach zapewniamy, że tak pierwsze jak i dalsze kroki w Niemczech zostaną uwieńczone sukcesem.

Laureaci I edycji projektu Biznes w Niemczech 

SiDLY jest autorem multisensorycznego aparatu do telematyki medycznej, który umożliwia zdalną opiekę medyczną szczególnie nad osobami starszymi.

Smart mirrors jest to system, do samodzielnego montażu na motocyklu, który dopasowuje pochylenie lusterek wstecznych (prawego i lewego) do aktualnej pozycji motocyklisty.

Hashi-Tashi to internetowa galeria sztuki współczesnej.

MyGreenSpace to pierwsza na świecie platforma online, która umożliwia zaprojektowanie ogrodu, kupno użytych roślin i elementów oraz znalezienie firmy wykonawczej, która zrealizuje inwestycję.

Autoplug.in to aplikacja mobilna dla kierowców, współpracująca z urządzeniem diagnostycznym OBD II, które podpina się do komputera auta. Urządzenie poprzez Bluetooth łączy się z aplikacją, dzięki czemu użytkownik – kierowca ma pełny obraz „zdrowia” swego samochodu.

Zapraszamy do odwiedzenia projektu Biznes w Niemczech w internecie:

www.bizneswniemczech.pl

www.facebook.com/BizneswNiemczech

Kontakt:

Justyna Gaj – koordynatorka projektu Biznes w Niemczech

e-mail: j.gaj@justapr.pl tel. 0048 – 509 – 216 – 076

0

Moon Media. Wyższy poziom wideokreatywności: produkcja wideo/animacje/telewizja internetowa/youtube.

0

Całe polskie e-commerce i m-commerce w jednym miejscu

– na targach E-meeting

80 stoisk wystawców z branży e-commerce i m-commerce, tysiące zwiedzających, pokazy i warsztaty dla sklepów online prowadzone przez specjalistów w ramach Szkoły e-Commerce Polska. Czy E‑meeting stanie się najważniejszym polskim spotkaniem branży?


Nie tylko stoiska najważniejszych polskich dostawców rozwiązań z branż e-commerce i m-commerce, ale też pokazy oraz warsztaty przyciągają kolejnych chętnych do udziału w targach E-meeting, które odbędą się 05.05.2015 r. w Katowicach. Czy warto dołączyć do firm, które już teraz przenoszą działania e‑commerce na urządzenia mobilne?


Trendy w m-commerce i e-commerce wyznaczane przez autorytety

Swoją obecność potwierdzili już jedni z najbardziej liczących się dostawców usług dla firm z branży e-commerce i m-commerce. To takie podmioty, jak min. e-Commerce Polska, Przelewy24, Poczta Polska, Dotpay, Trusted Shops, Rzetelny Regulamin, Paymento, Apaczka, Sofort, Bonair i wiele innych. Wolnych stanowisk wystawienniczych ubywa praktycznie z dnia na dzień – mówi Andrzej Poniński, organizator targów E-meeting. Dodatkowe wydarzenia, takie jak pokaz rewolucyjnych drukarek 3DGence czy warsztaty prowadzone przez specjalistów ze Szkoły e-Commerce Polska organizowanej przez Izbę Gospodarki Elektronicznej to gratka przyciągająca nie tylko wystawców, ale także uczestników targów. Szczególnie, że udział w wydarzeniu jest darmowy po rejestracji na stronie internetowej imprezy (http://e-meeting.pl/dla-odwiedzajacych). To ważna informacja także dla wystawców, którzy będą mogli liczyć na uczestnictwo szerokiego grona odwiedzających.

80 stoisk, prelekcje, networking i…

Czego jeszcze można spodziewać się po imprezie aspirującej do miana najważniejszego spotkania polskiej branży e-commerce i m-commerce? Organizatorzy przygotowali łącznie 80 stoisk dla wystawców, prelekcje specjalistów z branży e-commerce i m-commerce, strefę umożliwiającą swobodny networking oraz specjalne oferty dla odwiedzających. Dodatkowo uczestnicy zajmujący się sprzedażą online i mobilną będą mogli wziąć udział w warsztatach przygotowanych przez Szkołę e-Commerce Polska pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej.

Dodajmy, że targi E-meeting odbędą się w bardzo prestiżowej lokalizacji w Polsce: Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach. Lokalizacja ta pozwoli na dotarcie do uczestników z największych aglomeracji: nie tylko GOP, ale również Wrocławia, Krakowa, Łodzi, Poznania czy Podbeskidzia. Mieszkańcy wszystkich tych miast i regionów mogą wygodnie dostać się na targi i wrócić jeszcze tego samego dnia. – Dodatkowe wydarzenia powiązane z targami E-meeting, darmowa rejestracja oraz dogodne miejsce imprezy na pewno przyciągną uczestników z całej Polski. Warto będzie wykorzystać tę okazję jako szansę na dotarcie do osób bezpośrednio zainteresowanych e-commerce i m-commerce, w tym także potencjalnych klientów – podsumowuje Andrzej Poniński.

Więcej informacji o targach można znaleźć na stronie http://e-meeting.pl oraz pod numerem telefonu 333 00 30 50.

 

0

Bezpłatna Konferencja – E-commerce Summit już 26 maja 2015 w Warszawie!

Cyfrowe środowisko znacząco zmieniło sposób prowadzenia biznesu. Konferencja E-commerce Summit, pomoże Ci pozostać w czołówce sprzedaży detalicznej online i opracować najbardziej skuteczną strategię dla swojej firmy. Tematyka wydarzenia będzie dotyczyła różnych aspektów postępu i rozwoju e-commerce, e-biznesu oraz e-usług. Specjalistyczne panele ekspertów, pomogą przeanalizować tematy uważane za fundamentalne, dla dokładnego zrozumienia branży e-commerce. Nasi wybitni prelegenci, będą dzielić się swoimi doświadczeniami i przedstawiać interesujące studia przypadków. Konferencja będzie dniem, pełnym inspiracji dla wszystkich osób, zaangażowanych w sprzedaż produktów online. Dostarczy cennych narzędzi, generujących zwrot z inwestycji, wiodących koncepcji ,porad i strategii. Udział w wydarzeniu będzie szansą na spotkanie kluczowych graczy branżowych, którzy mogą pomóc w zwiększeniu jakości i efektywności twojego biznesu internetowego.

Serdecznie zapraszamy do udziału i rejestracji na konferencję

która odbędzie się 26.05.2014, w Warszawie

Zagadnienia, które będą poruszane podczas  wydarzenia:

• obecna sytuacja rynku ecommerce w Polsce i Europie
• kierunki rozwoju branży zakupów internetowych
• ecommerce vs. mcommerce
• platformy zakupowe
• transakcje online – metody płatności dla sklepów internetowych
• logistyka dla ecommerce
• automatyzacja obsługi zamówień
• systemy rekomendacji dla sklepów
• SEM i SEO w ecommerce
• e- marketing
• mobile commerce & digital marketing
• social commerce i programy lojalnościowe
• skuteczne strategie sprzedaży wielokanałowej
• narzędzia analityczne dla ecommerce
• workflow w ecommerce : e-faktura, e-dokument, e-procurement
• bezpieczeństwo i certyfikacja sklepów internetowych
• fenomen showroomingu oraz social shoppingu

Strona internetowa wydarzenia: http://ecommercesummit.pl/

 

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny!

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona.

Uczestnikom konferencji zapewniamy przerwy kawowe oraz komplet materiałów konferencyjnych.

 

Kontakt z organizatorem:

tel.: 22-39-09-109

kom.: 531 806 841
website: http://pureconferences.pl

 

0

Warszawskie Dni Informatyki – rekordowa frekwencja, najwięksi pracodawcy w branży i atrakcyjne warsztaty

Warszawskie Dni Informatyki, największe informatyczne wydarzenie w Polsce, już na nami. Do historii przejdzie rekordowa frekwencja – w tym roku odwiedziło je pięć tysięcy osób!

Warszawskie Dni Informatyki odbyły się w dniach 24-25 marca 2015 na Politechnice Warszawskiej i była to szósta edycja eventu. Jak co roku, organizatorzy wyszli naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom uczestników – oprócz ścieżek tematycznych znanych z ubiegłych edycji, takich jak Web Development czy IT Management, przygotowali nowe ścieżki, m.in. Mobile Development oraz Business Applications.

Ogromnym zainteresowaniem tradycyjnie cieszyły się warsztaty, które pozwalają zdobyć praktyczne umiejętności pod okiem ekspertów z ogromnym doświadczeniem zawodowym. Na życzenie uczestników liczba warsztatów oraz dostępnych miejsc wyjątkowo została podwojona!

Wydarzeniem towarzyszącym, które również przyciągnęło rzesze zainteresowanych, była Giełda Pracy IT. Ponad 30 największych pracodawców rekrutujących do IT przedstawiło 1000 ofert praktyk, staży i pracy – zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Istotnym elementem Warszawskich Dni Informatyki był również Panel Rektorski w Senacie Rzeczypospolitej, na którym spotkali się rektorzy uczelni warszawskich, przedstawiciele biznesu oraz aktywni studenci z samorządów i kół naukowych. Tematem przewodnim był e-learning. Zastanawiano się także, czy Polska jest na rozdrożu – czy naukę w obecnej strukturze gospodarczej można zapisać ciągle po stronie „szanse”, czy już po stronie „problemy”?

Rekordowa frekwencja i aktywny udział w WDI 2015 pozwalają wierzyć organizatorom, że chęć nauki i postawa uczestników to zdecydowanie „szanse” i wielki potencjał!

0

Warszawskie Dni Informatyki (WDI) to największe wydarzenie IT w Polsce skierowane do studentów i profesjonalistów. Wydarzenie odbędzie się 24-25 marca 2015 roku w nowym gmachu Wydziału MINI PW (Kampus Politechniki Warszawskiej, ul. Koszykowa 75).

Dlaczego warto wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu? WDI to przede wszystkim świetne sesje z zakresu informatyki. Na zainteresowanych czeka blisko 100 prezentacji i praktycznych warsztatów! A tegoroczne ścieżki tematyczne to:

  • IT Management,
  • IT Development,
  • Web Development,
  • Mobile Development,
  • Business Applications,
  • Infrastructures & Networks,
  • Security,
  • Warsztaty.

W czasie wydarzenia będzie można również znaleźć pracę, praktyki lub staż marzeń! Na Giełdzie Pracy IT pojawią się najwięksi pracodawcy rekrutujący do IT. Wydarzeniem towarzyszącym będzie panel dyskusyjny rektorów warszawskich uczelni, senatorów i ludzi świata biznesu.
Warszawskie Dni Informatyki to także szansa na wygranie laptopa, lustrzanki cyfrowej, dronów, tabletów i innych atrakcyjnych nagród. Dla najaktywniejszych przewidziane są natomiast specjalne certyfikaty uczestnictwa.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, jednak ze względu na ograniczoną liczbę miejsc wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie www.WarszawskieDniInformatyki.pl. Wejście na Giełdę Pracy IT nie wymaga rejestracji.

Więcej informacji znajduje się na stronie:

www.WarszawskieDniInformatyki.pl

Fanpage:

www.facebook.com/WarszawskieDniInformatyki

0

Fenomenalne wydarzenie na którym nie może Cię zabraknąć.

Polish Businesswoman Congress, to jedyne w swoim rodzaju dwudniowe seminarium, podczas którego w jednym miejscu spotka się ponad 1500 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości.

To wydarzenie podczas, którego w panelach eksperckich oraz dyskusyjnych wystąpią najlepsi mówcy z międzynarodowym doświadczeniem i podzielą się swoją cenną wiedzą na temat  brandingu, negocjacji, pasji, budowania zespołów pracowniczych, płynności finansowej, prawa w biznesie, zdrowego stylu życia czy też wizerunku kobiet w biznesie

Odbędą się pokazy mody, a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu.

Hasło przewodnie wydarzenia Transformacja, nowe podejście do biznesu.

Dzięki Polish Businesswoman Congress zaczniesz dostrzegać więcej nowych możliwości !

Uznani mówcy i wielkie osobowości polskiej sceny biznesowej oraz coachingu min.:

Mateusz Grzesiak, Bartosz Nosiadek, Andrzej Depko, Kamila Rowińska, Agnieszka Kühl, Anna Kopciowska.

Goście specjalni wydarzenia min.:

Elżbieta Bieńkowska, Agnieszka Maciąg, Martyna Wojciechowska

Kongres jest rekomendowany przez Ministerstwo Gospodarki, Marszałka Województwa Mazowieckiego oraz Klub Polskiej Rady Biznesu,  patronów honorowych tego wydarzenia.

10 – 11 kwietnia 2015 r.

Hotel Gromada Airport

Ul. 17 Stycznia 32 w Warszawie

Biorąc udział w Polish Businesswoman Congress masz szansę nawiązać wiele wartościowych kontaktów, które pomogą Ci w rozwoju firmy oraz w otrzymaniu wsparcia biznesowego.

http://businesswomancongress.pl/

Zapisz się już dziś! Ilość miejsc ograniczona.

0

Smart Space – inkubator będący częścią EXEA Data Center z początkiem marca rozpoczął rekrutację do programu akceleracji SCALE, którego pierwszy etap rozpocznie się 13 kwietnia. Szukają startupów z obszarów Big Data, SaaS i mobile. 5 wybranych projektów czeka 5 dni warsztatów, 6 miesięcy akceleracji oraz 75.000 PLN inwestycji seed.

SCALE składa się z dwóch etapów. Pierwszy to 5 dni warsztatów w dniach 13-17 kwietnia. Wybrane zespoły pod okiem doświadczonych ekspertów i mentorów przejdą przez wszystkie elementy kluczowe przy budowie startupu: od customer development po marketing i sprzedaż.

Startupy, które najlepiej wypadną podczas warsztatów, mają szansę na zaproszenie do drugiego etapu oraz 75.000 inwestycji seed.

Drugi etap SCALE to 6 miesięcy akceleracji, co w praktyce oznacza indywidualne sesje mentorskie z ponad 30-ma mentorami oraz dostęp do szeregu specjalistycznych narzędzi IT.

Mentorami SCALE są, między innymi, reprezentanci topowych polskich funduszy inwestycyjnych (Innovation Nest, SATUS Venture, SpeedUp) oraz twórcy uznanych startupów jak Brand24 czy Sotrender.

Narzędzia, które czekają na wybrane startupy to, między innymi dostęp do zaawansowanej infrastruktury Exea Data Center, narzędzia analityczne IBM, produkty Microsoft, usługi  do monitoringu internetu czy zarządzania mediami społecznościowymi. Akceleracja to także dostęp do miejsca pracy w kreatywnych wnętrzach samego Smart Space ramię w ramię z zaawansowanymi projektami jak np. Skylable.com

Kto może aplikować do SCALE?

Szukamy projektów z obszarów Big Data, SaaS i mobile, ale jeśli zgłosi się interesujący projekt spoza tego zakresu, również się nad nim pochylimy – tłumaczy Łukasz Ozimek, head of Smart Space – Warunek jest jeden. To nie może być pomysł spisany na kartce. Szukamy projektów na etapie alphy lub wczesnej bety. Ze wszystkich zgłoszeń wybierzemy pięć, które zaprosimy do udziału w programie.

Zgłoszenia do SCALE przyjmowane są do 31 marca. Aplikować można przez stronę www.scale.smartspace.io

Więcej informacji

Łukasz Ozimek – head of Smart Space

+48 669 339 859

Lukasz.ozimek@exea.pl

 

0

Smartfony są wszechobecne. Doceniamy to, więc zainicjowaliśmy stworzenie Smart Raportu, do którego dołączyli Brand24, IQS oraz Hostersi. W dniu dzisiejszym opublikowaliśmy już III edycję. Smart Raport to raport popularności marek oraz modeli telefonów wśród polskich internautów. Wyniki mogą być dla Was zaskakujące.

Kliknijcie w logo i pobierzcie III Edycję Smart Raportu


Patronem honorowym III edycji Smart Raportu jest Akademia Leona Koźmińskiego.

Patronami medialnymi III edycji Smart Raportu są: Bez Lagów, Gazeta.pl, Mobile Click, Mobzilla, tabletowo.pl, 4tech.TV, Jak tu Grać?, e-biznes.pl, Mobileo.net, galaktyczny.pl, NowyMarketing, Pcfoster oraz StartUpTV.pl.

Hosting zapewniają Hostersi.

0

Gala Mobility Trends 2014 odbyła się 19 lutego 2015 r. w clubie Capitol w Warszawie. Byliśmy tam obecni w roli patrona medialnego! Została ona zorganizowana przez MIT MEDIA Group, wydawcę magazynu Mobility. W trakcie Gali wręczono nagrody w 23 kategoriach. W 18 spośród nich, zwycięzców wyłoniono w drodze głosowania internautów.

Złoty Bell

Zwycięzcami w poszczególnych kategoriach zostali:

  • Smartfon roku 2014 – HTC One M8
  • Gadżet roku 2014 – TomTom GO 5000 Speak&GO
  • Mobilna aplikacja roku 2014 – NaviExpert 9.0
  • Gadżet sportowy roku 2014 – Samsung Gear Fit
  • Oferta MIX roku 2014 – Orange
  • Notebook roku 2014 – Lenovo Yoga Pro 3
  • Akcesorium roku 2014 – MIVue 568 Touch
  • Tablet roku 2014 – Sony Xperia Z3 Tablet Compact
  • Mobilny Bank Roku 2014 – ING Bank Śląski S.A.
  • Internet mobilny 2014 – Polkomtel z ofertą Internet Power LTE.
  • Najciekawszy design roku 2014 – LG
  • Mobility Kids 2014 – LG
  • Nowość roku 2014 – produkt – Huawei Ascent Mate 7
  • Oferta dla klientów indywidualnych roku 2014 – Polkomtel z ofertą SmartDom
  • Operator roku 2014 – Polkomtel
  • Produkt specjalny roku 2014 – myPhone Iron
  • Nowość roku 2014 – usługa – T – Mobile z ofertą Jump
  • Oferta dla biznesu roku 2014 – Play
  • Technologiczne auto roku 2014 – BMW i3
  • Polska firma roku 2014 – LAMEL
  • Dystrybutor roku 2014 – Action
  • Człowiek roku 2014 – Marcin Harasim z firmy ASBIS
  • Producent roku 2014 – Huawei

Całą galę poprowadziła Katarzyna Glinka oraz Maciej Dowbor. Natomiast część nieoficjalną uświetnił koncert Dody.

Laureaci

 

0

20 prelegentów, dwie  sale i ponad 10 godzin prelekcji podczas spotkania z kluczowymi postaciami polskiego handlu internetowego. Kongres eHandlu to wydarzenie, które musi znaleźć się w kalendarzu wszystkich zamierzających zwiększyć swoje zyski w 2015 roku!

Kongres eHandlu jest spotkaniem wyjątkowym, ponieważ jest to spotkanie, na którym można porozmawiać bezpośrednio z twórcami aplikacji, pomysłodawcami używanych w eHandlu platform oraz właścicielami eSklepów, które odniosły ogólnopolski lub międzynarodowy sukces. Organizatorzy oprócz agendy wypełnionej aktualną wiedzą i rynkowymi trendami, zapewniają także możliwość spotkania  się oraz wymiany doświadczeń z innymi przedsiębiorcami (specjalna strefa networkingu).

kongres ehandlu 1

W tegorocznej odsłonie Kongresu eHandlu nacisk zostanie położony na tematy związane z funkcjonowaniem w przestrzeni omnichannel commerce, omówiene zostaną także trendy światowego e-commerce w kontekście specyfiki polskiego rynku. Organizatorzy ujawnili już pierwsze nazwiska prelegentów a wśród nich Tomasz Karwatka (CEO, Divante), Barbara Stawarz (CEO, Content King) czy Jakub Cyran (Partner w GO.PL). Kolejne nazwiska zostaną ogłoszone już 26 stycznia na stronie Kongresu.

Obecnie trwa Call for Papers, czyli możliwość zgłoszenia swojego wystąpienia podczas Kongresu. Organizatorzy zapraszają wszystkich chętnych do aplikowania poprzez stronę: http://kongres-ehandlu.pl/callforpapers.

Warto pamiętać, że Kongres eHandlu to wydarzenie, od którego oczekuje się wysokiego poziomu merytorycznego, popartego case study, dlatego organizator zastrzega, że weryfikacja prelegentów będzie bardzo wnikliwa.

Kongres eHandlu to doskonała okazja do dzielenia się wiedzą, ale także szansa, żeby pokazać światu swój pomysł na biznes. Staramy się monitorować rynek i najnowsze trendy w branży e-commerce, ale zawsze możesz nas zaskoczyć swoim niestandardowym podejściem. – Marek Tomaszewski, Fundacja Polak 2.0

Pierwsza edycja Kongresu odbyła się podczas VII Targów eHandlu i zgromadziła ponad 450 uczestników i 27 prelegentów z Polski i zagranicy. Sukces wydarzenia przełożył się na decyzję o organizacji kolejnej edycji. Wśród prelegentów I Kongresu eHandlu znaleźli się tacy fachowcy jak Christian Geyer (CEO, Nano Interactive), Jarosław Banacki (CEO, Cyfrowe.pl), Paweł Fornalski (CEO, IAI Shop) czy też Ganna Yevtushenko (Head of Business Development, PayPal).

kongres ehandlu 2

Jeśli chcesz rozwijać swój biznes, otworzyć się na nowe kanały sprzedaży, być na bieżąco ze wszystkimi nowościami ze świata e-commerce to nie może Cię zabraknąć 10 marca na Stadionie Narodowym w Warszawie!

Kongres eHandlu organizowany jest przez organizatora Targów eHandlu – Fundację Polak 2.0

Więcej informacji oraz bilety dostępne na stronie organizatora http://kongres-ehandlu.pl/ 

0

 

Spec od promocji

Blogerów zjadasz na śniadanie, YouTube to dla Ciebie kaszka z mlekiem, Facebook nie ma przed Tobą tajemnic, do tego pasjonują Cię technologie i produkcja video.  Nie czekaj – aplikuj już teraz!! CV + kilka słów dlaczego potrzebujemy właśnie Ciebie, ślij na: rekrutacja@moonmedia.pl

więcej info: http://olx.pl/oferta/specjalista-ds-promocji-CID4-ID8eUt5.html

 

Spec od finansow

Od dziecka lubisz cyferki, nie straszne Ci faktury, rachunki i cały ten biurowy chaos, angażujesz się na 200% –  dołącz do nas  już dziś !

CV + kilka słów, dlaczego akurat Ty będziesz idealnym dopełnieniem naszego zespołu, prześlij nam na: rekrutacja@moonmedia.pl

więcej info: http://olx.pl/oferta/specjalista-ds-finansowych-CID4-ID8dInn.html

1

 

Czyli badanie Instytutu Badań Rynkowych, dotyczące wieku w jakim zaczynają malować się Polki, jakich kosmetyków najszczęśniejszej używają i kiedy się malują. Zapraszamy do obejrzenia viedeo!

makijaż polek

Jakiś czas temu informowaliśmy Was o naszej produkcji w Starym Browarze w Poznaniu dla firmy Cisco. Teraz możemy podzielić się informacją, że jesteśmy doceniani! Film znalazł się na oficjalnym blogu Cisco Blogs!
Zapraszamy na stronę: http://blogs.cisco.com/sp/carrier-wi-fi-for-the-retail-of-tomorrow

stary browar

0

Pierwszego dnia laureaci spotkali się z Panią Katarzyną Rzeźniczek radcą Wydziału Handlu i Prawa przy Ambasadzie w Berlinie, która opowiedziała o relacjach gospodarczych polsko –niemieckich. Pani Rzeźniczek zwracała szczególną uwagę na ochronę patentową nowych pomysłów, ponieważ rynek niemiecki jest bardzo konkurencyjny i trzeba chronić projekty już od samego początku.
komputer_dyplom więcej

0

Staliśmy się patronatem Polish Businesswoman Congress,  jedynego w swoim rodzaju dwudniowego seminarium, podczas którego w jednym miejscu spotka się ponad 1500 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości. więcej

0

Już 15 września w Monachium laureaci konkursu „Biznes w Niemczech” będą mieli przyjemność spotkać się z przedstawicielami wypływowych instytucji. Mamy nadzieję, że dzięki tej wizycie młodzi przedsiębiorcy będą mogli rozszerzyć swój biznes na rynek niemiecki.
biznes w niemczech_logo więcej

1

Oprócz produkcji video lubimy się włączać w akcje, które mają na celu pomocy tym którzy jej potrzebują. Dlatego przyłączamy się do inicjatywy startups4 charity.  więcej

0

Na stronach gazeta.pl oraz mamstartup.pl pojawiły się odcinki naszego programu „Startup Kumite” . Serdecznie zapraszamy spóźnialskich do oglądania!

Przechwytywanie2

0

Duma nas rozpiera, czyli cykl: chwalimy się bo mamy czym. Stworzyliśmy film dla Fokus, w którym od pierwszej sekundy widać idealną harmonię i współpracę kamery i animacji.

Fokus FB

0

Tym razem poniosło  nas aż do Wrocławia, by stworzyć kolejny film dla firmy Cisco.
mm

0

Nie lubimy siedzieć w jednym miejscu. Dlatego udaliśmy się do Poznania, w celu zrealizowania filmu dla firmy Cisco w Starym Browarze.
Oto efekt naszej ciężkiej pracy.

bro

0

Część naszej ekipy realizacyjnej miała przyjemność pracować przy tym projekcie. Efekty naszej pracy już wkrótce :)riviera-21 więcej

0

Kings of King, king Kong, Don King, Leszcz czy Płotka, czyli tytuły nadane najlepiej i najmniej ocenianym telefonom komórkowym.  Wady i zalety urządzeń mobilnych według treści zamieszczanych w sieci, czyli opinii internautów. Dlaczego wybieramy Apple , a zapominamy o takich markach jak GoClever? Jak funkcjonalnie może zaskoczyć nas Nokia Lumia , a jak zawieść Samsung Galaxy? Co łączy te wszystkie wielkie marki?

 

 więcej

0

Reklama wideo w sieci to jeden z najdynamiczniej rozwijających się segmentów rynku, który z każdym rokiem będzie pochłaniał większe budżety marketerów. Eksperci, z którymi rozmawia Interakywnie.com przewidują, że w 2014 roku pochłonie on 223,3 miliona złotych. Ale… poziom kreacji nie zachwyca. I mimo że idzie ku lepszemu, polskie studia ciągle jeszcze nie rozumieją, że internet rządzi się innymi prawami niż tradycyjna telewizja.

750X200

 więcej

0

Dziś został opublikowany najnowszy raport Interaktywnie.com „Wideo w internecie”

W raporcie poruszone zostąły zagadnienia związane z rynkiem – rzut oka na statystyki, liczby i prognozy, kwestie związane z transmisjami online i reklamą onstream. Analiza  wideo angażującego – od virali, po tworzenie interaktywnych kanałów na YouTube. Jak zmierzyć skuteczność takich działań i jaki jest ich koszt? Pod lupę zostało także wzięte wideo mobilne – jaki jest potencjał tego kanału, jak obecnie kształtuje się sytuacja na rynku, jakie są prognozy i trendy.

Wszystkie informacje znajdziecie w raporcie, który możecie pobrać tutaj

wideo w internecie

 

Moon Media jest partnerem raportu opublikowanego przez interaktywnie.com.

1

Awesome Office Manager

Znasz YouTube, Facebooka i WordPressa? Tylko nie tak, że siedzisz na fejsie i oglądasz jutuba, ale zarządzasz jakimś fanpejdżem i masz swój kanał. A jeśli tak pi razy oko, to być może chcesz poznać od A do Z i na dodatek szybko się uczysz? Sądzisz, że ten tekst mógłby być napisany lepiej i masz pomysł jak to zrobić?

A dodatkowo nie boisz się czasem do kogoś zadzwonić, zrobić ładną prezentację, ogarnąć patronat medialny czy nawet pokierować niewielkim projektem?

Jeśli jesteś taką osobą, to się dobrze składa – mamy wolne krzesło, dobrego laptopa, biuro w centrum Warszawy i bardzo chcemy Cię zatrudnić! Dostaniesz pracę pełną wyzwań, ciekawych projektów, zadań wymagających inicjatywy, ale i dobrej organizacji siebie oraz biura!

 

ver4

  więcej

0

5 autorów innowacyjnych pomysłów w środę wybrała w emocjonujących obradach kapituła
konkursu. Największy aplauz zyskali autorzy internetowej aplikacji do projektowania ogrodów
oraz 18 letni poznaniak, który wymyślił inteligentne lusterka dla motocyklistów. Wśród laureatów
są także aplikacja do zarządzania „zdrowiem“ samochodu, aplikacja do kontroli nadciśnienia
tętniczego oraz internetowa galeria sztuki.

laureaci

 więcej

0

Polscy przedsiębiorcy będą mieli po raz drugi możliwość wystartowania po tytuł Najlepszego Przedsiębiorcy z branży kreatywnej. Nie zwlekaj, rekrutacja już trwa!

Dlaczego warto? Creative Business Cup to jedno z niewielu oficjalnych wydarzeń Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości, które przyciąga uczestników z ponad 40 krajów. Konkurs łączy w sobie przedsiębiorczość i kreatywność, co stwarza wyjątkową okazję, aby Twój niepowtarzalny biznes mógł zaistnieć naprawdę.

creative

 więcej

0

26 czerwca w Toruńskim Parku Technologicznym odbędzie się konferencja Startup Toruń 2014, która towarzyszy otwarciu inkubatora Smart Space.

smart space więcej

0

Wydarzenie Targi IT Future Expo to jedyna tego typu impreza B2B w Polsce. Podczas targów zostanie zaprezentowana oferta ponad 100 firm z Polski i Europy, obejmująca innowacyjne technologie informatyczne, zarówno w obszarze rozwiązań software jak i hardware. Powierzchnia wystawowa została podzielona na przejrzyste strefy, co jest niewątpliwym atutem zarówno dla wystawców jak i zwiedzających. Targom towarzyszyć będzie szereg imprez towarzyszących, m.in. Konkurs Liderzy IT 2014, w ramach którego w 17 kategoriach wyłonimy najlepsze, innowacyjne rozwiązania i usługi IT roku 2014, podczas Gali IT Future Awards. W programie targów przewidziana jest również konferencja IT Future Congress .
Wydarzenia towarzyszące będą idealną okazją do wymiany doświadczeń, pogłębienia wiedzy oraz nawiązania obiecujących relacji biznesowych.

image008 więcej

0

22 maja w warszawskim kinie Muranów odbędzie się VAFA 2014, nowoczesna konferencja poświęcona animacji pod Honorowym Patronatem Prezydent Miasta Warszawy. Wśród gości specjalnych konferencji pojawią się m.in. Max Howard, uznany brytyjski producent i reżyser, który ma na swoim koncie m.in. “Króla lwa” oraz Mark Chavez, nagradzany reżyser interaktywnych animacji, wykładowca w Centrum Innowacji Multi-plAtform Game Innovation Centre (MAGIC) najlepszego singapurskiego Uniwersytetu badawczego – Nanyang Technological University.

VAFA_Baner_750x200

 więcej

0

Przedstawiciele Facebooka, Microsoftu, Prezi i eBay na warszawskiej konferencji Atmosphere

Do Atmosphere – konferencji poświęconej zagadnieniom optymalizacji, automatyzacji i wydajności stron www – pozostało już niespełna dwa tygodnie. To ostatni moment, by skorzystać z puli biletów w niższej cenie – 10 maja zacznie obowiązywać oferta LAST MINUTE. Agenda konferencji zapełnia się – oprócz inżynierów Facebooka oraz Prezi, na scenie stanie m.in. Ewangelista Microsoftu – Tomasz Wiśniewski.

Tomasz opowie o tym, jak stworzyć optymalny scenariusz DevOps wykorzystując najnowsze narzędzia i usługi dostępne na rynku. Jego wykład obejmie temat całościowo – od momentu stworzenia folderu “Nowy Projekt” na pulpicie, poprzez rozwój, testowanie, wdrażanie i monitorowanie procesu.

Oprócz Tomasza Wiśniewskiego, na scenie Kina Praha w Warszawie staną też międzynarodowi prelegenci z doświadczeniem w największych firmach internetowych na świecie. Wśród nich przedstawiciele:

 

  • Allegro Group – głównego partnera Atmosphere 2014
  • Facebooka
  • Prezi
  • eBay

atmosphere

0

Termin: 26.05 – 06.06.2014

Miejsce: Wrocław

Chcielibyście nauczyć się tworzenia aplikacji w Ruby on Rails i zostać developerami w Go Rails Go?

Już po raz czwarty zapraszamy Was na Bootcamp – 10 dniowe, bezpłatne szkolenie z Ruby on Rails, po którym będziecie mieli szanse stać się częścią naszego zespołu

Bootcamp skierowany jest do osób, które dopiero zaczęły lub planują zacząć swoją przygodę z Ruby on Rails. Wszystkie zainteresowane osoby zachęcamy do wypełnienia formularza znajdującego się na naszej stronie: www.gorailsgo.com/bootcamp i spróbowania swoich sił. więcej

0

Część naszej ekipy miała przyjemność prowadzić Webinar dla naszego klienta FFW i HP.

Webinar odbył się w http://www.noacowork.pl/

20140411_09521420140411_095235

0

Project Manager

Zaczynasz swój dzień od surfowania po sieci? Interesujesz się nowymi technologiami, a smartfony nie mają przed Tobą tajemnic? Chcesz pracować w fajnej atmosferze z fajnymi ludźmi? Może szukamy właśnie Ciebie…

http://olx.pl/oferta/project-manager-moon-media-CID4-ID5wbsj.html

Dyrektor Zarządzający

Poszukujemy laski z twardymi cohones lub faceta z przenikliwością kobiecego umysłu, by zapanował/a nad trzódką pracowników – project managerów: dobrze zorganizował/a im pracę – nagradzał/a, kiedy należy oraz karał/a, kiedy miarka się przebierze. Słuchał/a i mówił/a, tak, by chciano go/jej słuchać.

http://olx.pl/oferta/poskramiacz-zespolu-aka-dyr-zarzadzajacy-CID4-ID5vvbF.html

Ślijcie CV i kilka słów o sobie: a.kosciucha@moonmedia.pl

ogłoszenie

 

 

0

Atmosphere 2014 – Inżynier Systemowy Facebooka czołowym prelegentem!

Tegoroczną edycję Atmosphere 2014 – konferencji poświęconej zagadnieniom optymalizacji, automatyzacji i wydajności stron www –  otworzy prelekcja Phila Dibowitza, byłego pracownika Google, aktualnego Inżyniera Systemowego w Facebooku! Dibowitz podzieli się z uczestnikami doświadczeniem i wiedzą wyniesionymi z pracy u tych dwóch gigantów Internetu, których sukces w dużej mierze opiera się na wyśmienitej optymalizacji i skalowalności ich serwisów.
750X200
0

Od 9 do 11 kwietnia w warszawskim Centrum Konferencyjnym Muranów odbywać się będzie 5 edycja międzynarodowej konferencji poświęconej projektowaniu UX – UX Poland „The Human Experience Conference”. Poruszone zostaną zagadnienia z obszaru wykorzystywania nowych technologii w tworzeniu doświadczenia i kontaktu z produktami, usługami i markami. Uczestnicy warsztatów przygotują rozwiązania dla projektów realizowanych przez Fundację Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. W gronie prelegentów znaleźli się przedstawiciele m.in. MasterCard, Spotify, Booking.com czy Mail.ru

– Dynamiczny rozwój usług mobilnych i wszechobecny dostęp do informacji stawia przed twórcami usług i produktów nowe wyzwania. To doświadczenia użytkowników z technologią mają obecnie kluczowe znaczenie w budowaniu wizerunku marek, a co za tym idzie w ich sukcesie rynkowym. Konsekwentnie powtarzam, że wzrost świadomości i zainteresowania rozwiązaniami UX wśród firm nad Wisłą to tylko kwestia czasu. Tą konferencją chcemy poszukać odpowiedzi na pytania, jak tworzyć nowe, prawdziwie innowacyjne projekty biznesowe w oparciu o ludzkie doświadczenia, będące jednocześnie rozwiązaniami przyjaznymi człowiekowi. Właśnie dlatego nazwaliśmy tą konferencję „The Human Experience Conference” – podkreśla Wiesław Kotecki, pomysłodawca i organizator konferencji UX Poland 2014, prezes zarządu UseLab.

Wieslaw_Kotecki_UXPoland więcej

0

W dniu 28 marca 2014 w Hotelu Gromada mieszczącym się przy ul. 17 Stycznia 32 w Warszawie odbyło się niezwykłe wydarzenie jakim był Polish Businesswoman Congress 2014 zorganizowany przez magazyn Businesswoman & life.

Kongres, który został zaplanowany specjalnie dla przedsiębiorczych kobiet, otworzyła uroczyście Pani Jolanta Kwaśniewska, której pojawienie się podczas wydarzenia wywołało niemałe zainteresowanie.

kwaśniewska

 więcej

0

Już 9 kwietnia w warszawskim Centrum Konferencyjnym Muranów, rozpocznie się UX Poland: The Human Experience Conference. Impreza potrwa do 11 kwietnia i obejmie dzień pięciu warsztatów oraz dwa dni wypełnione ponad 30 wystąpieniami prelegentów z całego świata. Prezentacje będą dotyczyły zagadnień związanych z e-marketingiem, e-commerce oraz zastosowaniem nowych technologii w tworzeniu doświadczenia i kontaktu z marką.

ux pol

 więcej

0

To już XI edycja Festiwalu BOSS organizowanego przez Studenckie Forum Business Centre Club. Jest to unikalny projekt mający na celu promowanie przedsiębiorczości oraz innowacyjności wśród młodych ludzi. Festiwal BOSS rozpocznie się 24 marca i potrwa pięć dni. W tym czasie zaplanowanych zostało wiele atrakcyjnych, bezpłatnych szkoleń, warsztatów oraz prelekcji, które będą prowadzone przez profesjonalistów i praktyków biznesu.

PLAKAT

 więcej

0

Gdzie: Warszawa EXPRO XXI

Kiedy: 19.03.2014 godz. 10:00-18:00

WWW: www.konres-online.pl

 

1779986_694328693952011_1251211514_n

0

Od 3 lutego do 7 marca trwają zapisy do kolejnej, czwartej już edycji Startup Fest Agora. To jeden z najbardziej prestiżowych i rozpoznawalnych w branży przeglądów polskich startupów oraz łącznik pomiędzy światem dojrzałych i młodych projektów. Startupy można zgłaszać do udziału w konkursie przez najbliższe sześć tygodni.

startup fest

  więcej

0

Dice+, Estimote, Listonic – chcesz poznać najpopularniejsze polskie aplikacje mobilne? 21-22 marca 2014 na Stadionie Narodowym w Warszawie odbędą się pierwsze Targi Mobilne. To niepowtarzalna okazja dla branży rozwiązań mobilnych do prezentacji produktów i usług w wyjątkowym otoczeniu. Celem wydarzenia jest zapewnienie idealnych warunków do integracji środowiska mobile oraz wymiany doświadczeń.

600x315_fb_baner1 więcej

0

StartupTV.pl jako patron medialny pojawił się na Finale V Konkursu Bizneswoman Roku 2013.

_MG_3653

 więcej

0

Już 28 marca br. w Hotelu Gromada Airport w Warszawie odbędzie się Polish Businesswoman Congress, to jedyne w swoim rodzaju seminarium, podczas którego w jednym miejscu spotka się 1000 przedsiębiorczych osób, żądnych wiedzy, kontaktów, szukających nowych możliwości.

To wydarzenie podczas, którego wystąpią najlepsi mówcy z międzynarodowym doświadczeniem, odbędą się pokazy mody, a w części wystawienniczej będą miały miejsce targi z produktami i usługami dla biznesu.

Zarówka więcej

0

Smart Raport – po co i dlaczego?

Wraz z Brand24 zbadaliśmy popularność wśród polskich internautów wybranych marek i modeli telefonów. Przyglądając się głosom polskiego internetu można dowiedzieć się wiele na temat oczekiwań i potrzeb konsumentów.

vector koniczynka

 więcej

2

Konferencja Mobile Summit odbędzie się 29.01.2014, w Warszawie. To wyjątkowa okazja do pogłębienia swojej wiedzy w zakresie jednej z najszybciej rozwijających się dziedzin w branży marketingowej. Rozwiązania mobilne mają szerokie zastosowanie wszędzie tam, gdzie niezbędne jest przekazanie aktualnej oraz dynamicznej informacji. Aplikacje mobilne mają wiele niewątpliwych zalet, dzięki którym stają się niepodważalnym konkurentem w obszarze nowoczesnych nośników reklamy. Kluczową zaletą rozwiązań mobilnych jest przede wszystkim możliwość aktualizacji przekazu oraz treści poprzez Internet oraz szybka komunikacja z wieloma odbiorcami jednocześnie – w jednej lub wielu lokalizacjach. Podczas konferencji, o tych oraz wielu innych możliwościach, będą rozmawiać branżowi liderzy oraz eksperci.

mobile summit

Szczegóły konferencji: http://www.mobilesummit.pl
Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny.

0

Znane są finalistki V już edycji konkursu Bizneswoman Roku organizowanego przez Sukces pisany szminką i Radio PIN.

Organizatorzy konkursu Bizneswoman Roku ogłosili listę 20 finalistek – kobiet, które wyróżniają się pod względem przedsiębiorczości, kreatywności i innowacyjności, a także pasji i wytrwałości.

Wśród finalistek w kategorii „Działalność na rzecz kobiet” znalazła się Ida Karpińska – założycielka i prezeska Kwiatu Kobiecości – Ogólnopolskiej Organizacji na rzecz walki z rakiem szyjki macicy.

W zeszłym roku mieliśmy przyjemność współpracować z Idą Karpińską, dla której przygotowaliśmy materiał promujący Kwiat Kobiecości.

http://vimeo.com/78849699

Nazwiska czterech Bizneswoman Roku 2013 zostaną ogłoszone 11 lutego podczas uroczystej

gali w budynku Giełdy Papierów Wartościowych.

BiznesWomanRoku więcej

0

Największa w Polsce konferencja dotycząca marketingu i programowania na urządzenia mobilne – Mobile Trends Conference – rozpoczyna się już za niecałe dwa tygodnie (16 stycznia). Jeżeli jeszcze się zastanawiasz czy uczestniczyć w tym wydarzeniu, pięć korzyści wypisanych poniżej na pewno pomoże Ci podjąć decyzję.

mobiletrends

 więcej

0

Za nami 11 edycja Kampanii Pisania Piórem. Pierwszy raz wspieraliśmy to wydarzenie organizacyjnie i promocyjnie. Wyszło świetnie, o czym świadczą podziękowania, które właśnie do nas dotarły.

My również dziękujemy! :)

podziekowanie_Moon_Media

19.11.br w Gdańsku odbędzie się konferencja Venture Day podczas której będziecie mogli wysłuchać inspirujących tematów, przedstawianych przez światowej sławy ekspertów w dziedzinie innowacji, skorzystać z ciekawych warsztatów, zaprezentować swoje pomysły, wziąć udział w networkingu, a także znaleźć inwestora.

Więcej informacji na : http://ventureday.pl/

StartupTV objął Patronatem Medialnym to wydarzenie.

Polsko – niemiecka przyjaźń startupów!

Radosław Tadajewski, Arkadiusz Hajduk, Paweł Chudziński, Artur Kurasiński i inni inwestorzy i przedsiębiorcy wygłoszą swoje referaty podczas tej polsko-niemieckiej konferencji. Konferencja odbędzie się 29 listopada br. w Collegium Polonicum w Słubicach.
Więcej informacji na: www.ventureacross.eu

StartupTV objął Patronatem Medialnym to wydarzenie.

Dysk w chmurze Mantabox – wszystkie Twoje pliki w jednym miejscu.

GORĄCA TWITTEROWA GRA SZUKA NAJBARDZIEJ ZAGORZAŁYCH CZŁONKÓW SPOŁECZNOŚCI INTERNETOWEJ.

 

 

Na twitterze roi się od startupów, ekspertów i maniaków: cyfrowych, technologicznych i telekomunikacyjnych: http://vip.webit congress.com

 

Jeden z nich otrzyma Platynową kartę wstępu na Kongres i przelot biznes klasą do Stambułu, a także pobyt w 5-gwiazdkowym hotelu. Światowy Kongres Webit pomoże zwycięzcy spełnić marzenia i umożliwić mu spotkanie z elitą cyfryzacji, technologii i telekomunikacji z ponad 103 krajów odwiedzających właśnie ten kongres.

 

Tysiące kandydatów dołączyło już do rywalizacji. Zwycięzca będzie miał dostęp do wszystkich niesamowitych 250 mówców Kongresu, jak i również do tysiąca uczestników reprezentujących poziom C oraz będzie uczestniczył w lunchach prezesów i liderów, a także na oficjalnym obiedzie głównego przewodniczącego.

Projekt vip.WebitCongress kończy się  25 października 2013 13:00 GMT ( czasu brytyjskiego ).

 

Każdy może wziąć udział, a wszystko co musisz zrobić, to tweet’ować na @WebitCongress #Webit vip.webitcongress.com i powiedzieć dlaczego to Ty właśnie masz wygrać. Ale to nie wszystko – trzeba poprosić przyjaciół i swoich zwolenników, aby pomogli Ci przez udostępnienie Twojego tweet’a lub poprzez potwierdzenie Twojego profilu na @WebitCongress.

Dobrą wiadomością jest to, że jeden z kibiców, który udostępni Twojego tweet’a lub zatwierdzi Twój profil zostanie również nagrodzony bezpłatnym lotem do Stambułu, gdzie odbywa się Kongres, a także otrzyma Złotą Kartę Kongresu.

O Kongresie Global Webit

Webit Congress jest światowym wydarzeniem dla cyfrowych , technologii i przemysłu teleinformatycznego utworzonym w celu wsparcia wzrostu przemysłu Digital i Tech, wiedzy I know- how oraz po to, aby stworzyć najlepszą z możliwych tego rodzaju imprez.

Założony w 2008 roku Kongres wzrósł z 1500 do 8000 delegatów poziomu C z ponad 100 krajów zapewniających o niezrównanym poziomie sieci, wiedzy, transferu i możliwości biznesowych.

W 5 edycji Kongresu będzie gościć ponad 300 akredytowanych mediów z całego świata, duża liczba międzynarodowych wystawców i sponsorów.

Specjalny StartUp Village oferuje miejsca dla 21 startupów – przyszłych liderów technologii cyfrowych i dystrybutorów. Co roku międzynarodowe jury wybiera najlepszego z najlepszych. W 2013 roku aplikacje złożyło 843 kandydatów z całego świata.

Webit Kongresie jest wspierany między innymi przez IAB Europe , EACA , EGTA , MMA , organizacji, ICT arabskiej Afryce ICT Alliance , CMO Council, Global Startup Weekend wśród innych.
Strona WWW: www.WebitCongress.com
Video i zdjęcia : http://www.webitcongress.com/en/2013/gallery.html
Webit Congress logo : http://www.webitcongress.com/en/2013/logo.html

 

Tysiące gości z 103 krajów potwierdziło swój udział w Global Webit Kongres. Zobacz wyróżnioną listę uczestników ! <KLIKNIJ TUTAJ>

18 października we wrocławskim Business Linku odbył się finał konkursu ASUS i Grywalizacja.

Nagrywaliśmy materiał na wewnętrzne potrzeby firmy.

25 września w warszawskim Business Linku odbyła się Inauguracja konkursu ASUS i Grywalizacja, którego StartupTV.pl jest patronem medialnym.

 

Inauguracja XI edycji Kampanii Pisania Piórem, która odbyła się w warszawskim Muzeum Literatury.

Konrad Drozdowski, Dyrektor Generalny Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy.

0

Wdrożenie systemu wideokonferencji.

0

Nagranie zaproszenia do konkursu „Grywalizacja”, który realizujemy dla Asusa.

 

0

HP Store Once dysk dedykowany do zabezpieczenia danych w postaci kopii dokumentów.

0

Piszą o nas w raporcie BlogerStar, który został przygotowany przez Technologie.gazeta.pl, agencję SociAll – grupa pasjonatów social media i firmę badawczą NapoleonCat.com – CheeseCat.com. StartupTV.pl znalazł się na na 9 miejscu w rankingu TOP 15 Technologie YouTube.

Rozwiąż zagadkę i zdobądź 50 % discount. Interaktywnie.com opublikował najświeższy raport na temat video w Internecie, a na łamach raportu zagościła Moon Media z ofertą „wyprzedażową”.

0

Działamy prężnie wczoraj kręciliśmy materiał na Forum Navigation Trends 2013.

0

Ostatnio film naszej produkcji pojawił się na Forum GrowUpStartUp, a już niedługo będziecie mogli także zobaczyć materiały z tego wydarzenia.

 

 

0

Moon Media oprócz produkcji wideo chętnie udziela się także w akacjach charytatywnych.

0

…dla czytelników raportu interaktywnie.com. Znasz odpowiedź? Prześlij do nas na jmazurkiewicz@startuptv.pl.

0

Piter i nagranie dla antyweb.pl – recenzja aplikacji.

A oto i ona! http://startuptv.pl/antyweb-recenzja-aplikacji-play24/

0

Ostatnio znów gościliśmy w HP Polska. Pani Kierownik, klapsy i czysty profesjonalizm :) Niedługo do zobaczenia materiał z cyklu HP tech team.

0

Niedługo do zobaczenia nasz kolejny zrealizowany materiał. Tym razem działaliśmy dla HP Polska.  więcej

0

Kolejne nagranie dla HP już niebawem :) HP, konferencja i Stadion Narodowy nam nie straszny.

0

Już niedługo nowy cykl PROtest – czyli o tym, że nie wszystko w smartfonach działa idealnie. więcej

0

Dwa iPhone’y 5 miały lądowanie awaryjne. Twarde sztuki. Coming soon. więcej